onsdag 15 april 2009

Skåne...

Bonussonen A är i Norrland och åker skidor med en kompis - kul :-) - bonussonen E är hos sin pappa och sonen och dottern är hos sin mamma, så vi tog oss för en minisemester, illonet och jag. Hotell, middag, hotellfrukost - hela paketet. Väldigt skönt och mysigt. Sedan åkte vi ner till pappa o C i Båstad. Otroligt skönt att bara komma bort från allt ett tag. Vi besökte Hovs hallar, och herregud vad det såg annorlunda ut. Sist jag var där var det en liten parkering och en smal stig ner mot stranden. Nu är det värsta turistfällan, med restaurang, stor parkering och markerade leder. Vi gick lite vilse - pappa trodde han hittade vägen, men inte då - och jag trodde ett tag att han skulle få hjärtinfarkt, pappa. Han är ju ändå över 70... Och det var långt, bergigt, smalt och arbetsamt att ta sig fram. Men det gick bra. Han är ju gammal idrottare, farsan, och har grymt bra kondis. Imponerande!

Illonet åkte hem på måndagen, och jag stannade kvar i Skåne för sonens utvecklingssamtal. Han sköter sig, pojken. Det har han inte fått från mig, det är helt klart. 

Åkte sedan hem med dottern i bilen. Hon kan prata, den där... Jösses... Men till slut somnade hon (efter Burger King).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar