torsdag 16 april 2009

Apropå tidningens klagomål över mitt bloggspråk...

Här samlar jag nu bloggens alla svordomar och uttryck, så slipper ni leta efter dem. Det är inalles 8 stycken. Jag var tvungen att tänja lite på mina gränser avseende vad som kan anses vara en svordom för att få ihop några stycken... 

"det är så jävla kul"! (citat ur en elevs uttalande angående HÄR) 5/4

...tidningsjä-n var inte där... 3/4

Jag blir så förb... 3/4

Bra blir det, tamejfan! 17/3

Så j-a kul... 15/3

Förbannade rättshaverist! 2/3 (apropå att jag blivit knivhotad, och gärningsmannen överklagade...)

Tack så j-a mycket... 24/2

...har man tagit fan i båten... 20/2

Tur att tidningen uppmärksammade mig på mitt dåliga språk.

2 kommentarer:

  1. Åtta svordomar på en och en halv månad.
    Det är 1,3 svordomar i veckan.
    Du måste verkligen skärpa dig! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk om nån elev skulle läsa det här! Vilket ovårdat språk han/hon skulle få!

    SvaraRadera