lördag 2 maj 2009

Monas choklad...

Under sitt majtal i Malmö blev Mona Sahlin utsatt för bombardemang av - gissa... Toblerone (sic)! Och vilka var det då som på detta "kraftfulla" sätt ville protestera mot Sahlin, och samtidigt missbrukade sina demokratiska rättigheter? Jo, något så obskyrt som Nazistiska Folkfronten. Allvarligt talat. Vilken ynkedom. Vilka är de över huvud taget? Avläggare från Sverigedemokraterna som tycker att det kastas för lite godis i svensk politik? Har man ett så uselt politiskt program så att man är tvungen att kasta chokladbitar på en svensk partiledare, och sedan ringa till tidningarna och "ta på sig ansvaret" för detta. Om jag vore dem skulle jag snabbt som ögat krypa tillbaka ner under den sten jag krupit upp från, och tänka mig mycket noga för innan jag stack fram mitt tryne igen. Sickna ynkliga stackare... Precis som det övriga extremhögerpacket vi har i landet. Henrik Dorsin har gjort en fin sång om detta.

Lyssna och njut...

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt vad du var uppkäftig då. Exakt vad i Folkfrontens program är det som du tycker så illa om? Tanken på en politik som ger oss färre våldtäkter och kravaller i samhället? Er mångkultur blomstrar ju så underbart i områden som Rosengård och Ronna. Era politiker vill göra hela Sverige likadant. Det är således du som är obskyr, inte de som är trötta på vansinnet som händer i samhället.

    SvaraRadera
  2. Tryck INTE på länken till Stefan. Läskigt innehåll

    SvaraRadera