måndag 2 mars 2009

Födelsedag...

Idag fyller bonusdottern J 19 - en stor dag. Ett år kvar till the big twenty. Födelsedagsmiddag med smörgåstårta - mycket smarrigt. Hon är en stor och duktig flicka nu. Vi är stolta över henne. 
Under middagen passade hon på att berätta om sina första fyllor - kul att höra (om det inte varit för de små öronen som också lyssnade, med stor spänning :-) Men de vet vad som väntar. Det stavas G.R.O.U.N.D.E.D.).

Idag var vi på Svea Hovrätt. Idioten som knivhotade mig sommaren 2007 har fått för sig att överklaga sin fällande dom - och de tar upp det!?! Ofattbart! Förbannade rättshaverist! Nåväl - han får ju inte mer rätt nu än då. Jag är bara lite tjurig för att jag inte begärde skadestånd. Där har man för att man vill vara snäll... 

Förresten - jag tycker vi förtjänar en stor kram, allihop. Så fort du har läst klart det här - gå ut och ge någon en stor kram. Man vet aldrig vad det kan få för följder. Lycka till :-).

5 kommentarer:

  1. Du får en kram av mig via cybern....

    Kram/Stephan :-)

    SvaraRadera
  2. tack för en bra födelsedag / J

    SvaraRadera
  3. hälsa och gratta från mig

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, been there, done that! HD kommer det i varje fall inte till :) Gratta J från mig också

    Kram // Syrran

    SvaraRadera
  5. fan va slö du e på å blogga!

    SvaraRadera