tisdag 31 mars 2009

Äntligen...

Äntligen är jag klar med programmet till HÄR. Sju sorger, åtta besvikelser, många timmars jobb, många fula ord - några jag inte visste att jag kunde faktiskt - men äntligen, äntligen, äntligen klar!!! Missförstå mig inte, jag älskar att hålla på med sånt här - om jag vore född tjugo år senare hade jag blivit grafisk designer tror jag - men det är otroligt skönt när det är klart. Nu återstår bara att se hur mycket folk som kommer och tittar. Snälla Strängnäs - kom och titta. Det är värt varenda liten sekin, jag lovar. 

Illonet är på kurs, så det är bara jag och dottern hemma. Jag har hjälpt henne med NO-läxan, och vi har pratat lite. Känns bra. Hon är klok, dottern, och rolig att diskutera med. Och så spelar hon bra gitarr. Vi ska öva in en sång till mammas begravning. Det blir fint. 

Och snart kommer Illonet hem :-)

1 kommentar: