lördag 29 januari 2011

Hur tänkte dom nu...?

Ja, det kan man fråga sig ibland. För att reda ut detta har jag och vännen P startat en liten blogg där vi kan avreagera oss på alla dumheter man kan läsa eller se. Eller rättare sagt - jag gjorde en kupp. Vännen P har åsikter. Många. Och uttrycker dom ofta just "Hur tänkte dom nu?". Ivrigt har jag och vännen P's hustru försökt få honom att öppna en blogg för att på det sättet delge världen sina tankar om sakernas tillstånd. Vännen P har nämligen en förmåga att uttrycka sig som går utanpå det mesta. Jag har också åsikter. Ofta. Så jag tänkte "Men vad f-n, det är väl lika bra att jag startar bloggen, så får han haka på". Så jag gjorde en kupp. En godartad. Och vännen P är på. Du hittar bloggen här eller i blogglistan till höger.

Have fun...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar