fredag 4 december 2009

För två år sedan...

...började jag på rektorsutbildningen i Uppsala. Nu är jag klar. Jag är nu en certifierad, godkänd och äkta rektor. Två års studier parallellt med fulltidsjobb. Slut... Det känns overkligt. Det har varit en fantastiskt spännande, rolig och utvecklande upplevelse, men också en med ständigt dåligt samvete för uppgifter som skall göras, PM som skall skrivas och kulturstudier som skall genomföras. Tack, underbara familj för att ni stått ut med mig, tack kommunen som gav mig möjligheten, tack basgruppen för allt stöd och all uppmuntran när allt inte känts så bra, och slutligen, men definitivt inte minst, tack Lillemor och Stefan för ert helt suveräna sätt att lotsa oss igenom denna tuffa utmaning. Ni är de bästa kursledare man kan ha.

Och jag är så j-a bra...

4 kommentarer:

  1. Jag ställer mig upp och applåderar! Förbaskat bra gjort, Grattis!!//Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Kurr... :) Du bästa!

    SvaraRadera