onsdag 16 december 2009

Trött...

Så oändligt, vansinnigt, fruktansvärt trött... Jag har aldrig i mitt liv jobbat så hårt som jag gjort de senaste veckorna, och jag känner mig som om jag skulle behöva vara borta i två veckor, och inte behöva göra annat än att läsa bra böcker, spela lite gitarr, sova, kolla på film, sova lite till och sedan vila ut. Finemang, tänker vän av ordning. Snart jul, ju. Massor av tid till detta. HA!!! JULEN ÄR INGEN VILOPERIOD! DET ÄR HÅRT SLIT! Och efter jul ska en fritidsgård flyttas, personal anställas, nästa termin förberedas...

Äh, skit samma... Jag tror jag ska ta det lite lugnt :-)

4 kommentarer:

  1. Jag förstår Henke. Jag har heller i hel amitt liv varit så trött som under de sista två månaderna, trots en veckas semester. Vissa tycker att man kan göra sina egna val eller att man bara överdriver då man säger att man är sliten, men så enkelt är inte livet. När jag säger till folk att jag är trött, gör jag det inte för att få sympati utan bara som ett konstaterande. Däremot ger jag gärna min sympati till dig och din trötthet. Hoppas du får några krafter åter under julhelgen.

    SvaraRadera
  2. Det blev lite knas där i andra meningen av min kommentar. Så skulle det vara:
    "Jag har heller aldrig i hela mitt liv varit så trött som under de sista två månaderna...."

    SvaraRadera
  3. Oroa dig inte Henrik, snart är allting över...

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt skön jul, lilla gubben!

    SvaraRadera