torsdag 17 mars 2011

Hemma igen...

Nu har jag varit hemma i två veckor, och jag har svårt att förstå att jag någonsin har varit borta... Om det inte vore för min flagnande hud, förstås... Där förstår man att någonting har hänt. Annars måste jag titta på bilderna för att förstå att jag varit borta. Och ingen hade tagit hand om mina arbetsuppgifter när jag var borta. De låg så snällt och väntade när jag kom hem. Förökat sig hade de också, de rackarna. Mångfaldigats. Så det dröjde inte många dagar innan jag var sliten igen. Måste fundera över mitt yrkesval.

JAG VILL TILLBAKA!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Nähä du, här blir det inget funderade över något yrkesval inte! Nu är du så god och håller dig där du är! :-)
    Jag förstår inte att så fort rätt person hamnar på rätt ställe och allt börjar fungera så är det alltid någon (i det här fallet ingen nämn och ingen glömd Henrik:-) som ska hålla på och fundera och hålla på och ändra!
    Kan vi få ha det fungerande några år till bara? :-)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, när du uttrycker det på det sättet, så... Ska fundera på saken :-)

    SvaraRadera
  3. Vad var det jag sa om att fundera? :-) Jaja, fundera på du så länge du kommer fram till rätt beslut! :-)

    Ha det bra!

    SvaraRadera