lördag 25 december 2010

Proppmätt...

Som vanligt har jag ätit alldeles för mycket, och kylskåpet är fortfarande alldeles fullt med mat. Men eftersom vi är duktiga, så har vi varit ute och gått en timme för att skaka ner det värsta. Så att vi ska få plats med lite till... Tänk om man kunde skicka överbliven mat till bättre behövande. Gudarna ska veta att jag inte behöver mer i alla fall. Någonsin, känns det som. Men om ett par timmar är man hungrig igen, och kommer att äta för mycket - igen. Vilka välfärdsproblem. Jag borde skämmas.

Nåväl - om ett par dagar kommer jag och hjärtat börja vårt nya liv, och preparera oss inför Thailand i februari. "Och det ska bli skönt?" frågar ni. Något så otroligt, säger jag. Sol, värme, vila, avkoppling, bad, god mat och kärlek - vad kan väl vara bättre :-).

Hmm, det börjar minsann kurra lite i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar