fredag 4 juni 2010

Vad har Sverigedemokraterna i garderoben...?

Jag var bara tvungen att gå in på Hr Skalins blogg för att se vad han hade för intressanta sanningar att förtälja det svenska folket. Med ett språkbruk som för tankarna till mellankrigstidens högerextrema idiom, visar han tydligt vad Sverigedemokraterna verkligen står för. Tittar man sedan på kommentarerna så ser man vilka individer de drar till sig, och vad de har för åsikter. Inte långt från Furugårds och Lindholms sätt att formulera sina doktriner. Ett utmärkt inlägg i debatten finns här. För er som inte läst Camus "Pesten" - gör det...

Råttorna tar sig upp ur kloakerna...

1 kommentar:

  1. Therese Norgren7 juni 2010 kl. 20:20

    Alla politiska partier har förmågan att förlöjliga sig själva men likväl som alla andra partier så har även Sverige Demokraterna vissa delar som är bra! Jag skulle vilja ta alla bra saker från alla partier och sedan bilda mig ett eget parti! Men eftersom jag aldrig diskuterar politik och religion av princip så ska jag nu hålla truten! :-)

    SvaraRadera